Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2012 13:58 - Защо ненавиждам българските "националисти"
Автор: gadfly Категория: Политика   
Прочетен: 14243 Коментари: 35 Гласове:
13

Последна промяна: 03.06.2012 13:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                        image

Защото "родолюбието" им е фалшиво, а те са прости и комплексирани шовинисти. Не е случайно, че "патриотизмът" им намира корен само в историята, която неслучайно е наричана "к****та на всички науки". 

Механизмът на действие на тези хора е изключително прост. Реалността не отговаря на техните очаквания. Затова те, слаби и неспособни да я променят, се обръщат към една друга, измислена реалност - тази, в която България е сътворила света. В която бедността и мизерията на българската нация не се обясняват с нейната леност, флегматичност и ограниченост, присъщи за живеещите в Близкия изток народи,  а са плод на руски/комунистически/еврейски заговор. В която българите са изобретателни и харизматични полубогове, построили китайската стена, дали са писменост на гърците и положили основите на всички религии. Но това тяхно величие, естествено, е засенчено от интересите на други държави, които като зли караконджули дебнат над бедната ни, нещастна малка империя и пият нейната кръв. Ние сме такова богатство за човешката цивилизация, че без шестия сърдечен тон и чушкопека Карл Линей нямаше да направи класификацията на животните, САЩ нямаше да поправят цял самолетоносач за 24 часа през 1940-та, а Достоевски нямаше да напише нито един ред. Ако със същата злоба се бореха да си качат заплатите, да не бъдат мачкани от правителства на селяни и клептократи, да протестират срещу разпродажбата на природните ни богатства за жълти стотинки както в Африка, можеше и да ги считам за родолюбци. Но не, те се борят да ни "изчистят" историята от "вредни влияния" и "предатели" и са се затворили в черупките на илюзиите си за величие. 

Националистите се изживяват като месии във въпросната измислена реалност. "Аз съм патриот, и затова се мъча да прославя България като разкрия истината за нея. Всички останали са предатели руски подлоги и еврейски фалшификатори". Няма нужда да ни разкривате истината, господа патриоти. Ние я виждаме - България е мизерна плюнка на картата на Европа, която е известна само с корупция, проститутки и цигани. България не е дала нищо на света, именно защото всеки си мисли, че всеки псевдоартистичен напън резултира в нещо гениално; защото другите правят красива стомна, а ние правим грозни, изкривени и старомодни грънци, но се гордеем с тях, щото видиш ли, и ние можем грънци да правим. Едно е да можеш да правиш нещо, друго е да си брилиантен в него. Едно е да рисуваш, друго е да си художник - едно е да си Хитлер, друго е да си Вермеер. Неслучайно "патриотите" се радват на Хитлер - защото той е олицетворението на това, което са те. Злобен, комплексиран индивид, на кого винаги някой му е виновен за това, че е некадърен. Който е слаба фиданка, толкова слаба, че не може да израстне нагоре и затова се обръща към корените си. И, ако не дай си Боже, като него тези малки хора дойдат на власт - тежко и горко на всички. 

За да не съм хейтър, какъвто задължително много от четящите ще ме изкарат, нека се изясня - аз не мразя България. Но не смятам, че тя е велика държава, нито, че има велика история. Да, историята ни е интересна, вдъхновяваща, достойна да бъде разказвана като приказка, защото е толкова красива - но не и велика. Но аз имам пълното право да мразя всеки, който обича страната си сляпо и не знае за какво я обича. Защото господата националисти не знаят за какво я обичат. Аз я обичам, защото е мой дом. Дори да беше основана 1991, а не 681, аз пак щях да я обичам.

Родината е като имение - предава се от поколение на поколение, всяко следващо добавя нещо уникално в него; някои поколения разширяват имението, а други се държат като свине и тирани, консумирайки създаденото преди тях, оставяйки само лайна след себе си. Националистите са точно това. И именно поради тази причина за бъдещите поколения те ще оставят само едно - история. 



Гласувай:
14



1. gadfly - ...
03.06.2012 14:02
Като предупреждение - не ме интересува историческата фактология, а рационалният поглед върху нещата. Ако някой иска да ми доказва кой надпис и историк доказват, че сме кацнали в Мексико през 15-ти век - нека не се обажда.
цитирай
2. tomcat2 - аз се определям, като патриот не ...
03.06.2012 14:35
аз се определям ,като патриот не като националист това е вече комплексарщина то и поводи за национализъм нямаме кой знае колко :)
цитирай
3. gadfly - аз се определям, като патриот не ...
03.06.2012 15:00
tomcat2 написа:
аз се определям ,като патриот не като националист това е вече комплексарщина то и поводи за национализъм нямаме кой знае колко :)


Няма лошо да си обичаш страната, гадното е да се правиш на "просветен" и да се мислиш за голям родолюбец, че и да го натрапваш на другите.
цитирай
4. socialismus - Има ли някой конкретен повод за изложеното?
03.06.2012 20:23
Нещо митинг ли, изцепка ли, или просто хрумване? Как стана така, че се сети за тях? Аз също не харесвам национализма, но обикновено репликирам когато прочета нещо крайно. Защо сега?- оставам учуден.
цитирай
5. tomcat2 - обикновено т. нар. националисти са ...
03.06.2012 20:31
обикновено т. нар. националисти са едни загубеняци ,комплексари,и пълни неудачници ,които не могат да се похвалят с някакви лични качества и успехи и затова последното им убежище където да скрият несигурността си е да препишат успехите и положителните качества на нацията си върху себе си и по този начин да си придадът някакво чувство за значимост и важност!Да ама не, да парадираш ,че майка ти и баща ти са били от определен етнически произход и са се ебали и са те родили на дадена територия нещо върху ,което ти самият си нямал никакъв контрол е меко казано тъпо и нелепо,дори тъжно особено да го изтъкваш спрямо други хора които родители са били от друга нация и са се ебали и родили детето си на друга територия!Бъди патриот обичай родината си ,но имай и реална преценка за нея и всички положителни и отрицателни черти!Македонците и техните исторически перверзии са пример до какво води голия национализъм ,Адам и Ева са македонци!
цитирай
6. gadfly - ...
03.06.2012 20:37
socialismus написа:
Нещо митинг ли, изцепка ли, или просто хрумване? Как стана така, че се сети за тях? Аз също не харесвам национализма, но обикновено репликирам когато прочета нещо крайно. Защо сега?- оставам учуден.


Покрай 2-ри юни из медиите и блоговете се нароиха най-различни интерпретации, а от известно време си имах разни мисли и просто реших да ги изкажа. :)
цитирай
7. gadfly - ...
03.06.2012 20:39
tomcat2 написа:
обикновено т. нар. националисти са едни загубеняци ,комплексари,и пълни неудачници ,които не могат да се похвалят с някакви лични качества и успехи и затова последното им убежище където да скрият несигурността си е да препишат успехите и положителните качества на нацията си върху себе си и по този начин да си придадът някакво чувство за значимост и важност!Да ама не, да парадираш ,че майка ти и баща ти са били от определен етнически произход и са се ебали и са те родили на дадена територия нещо върху ,което ти самият си нямал никакъв контрол е меко казано тъпо и нелепо,дори тъжно особено да го изтъкваш спрямо други хора които родители са били от друга нация и са се ебали и родили детето си на друга територия!Бъди патриот обичай родината си ,но имай и реална преценка за нея и всички положителни и отрицателни черти!Македонците и техните исторически перверзии са пример до какво води голия национализъм ,Адам и Ева са македонци!


Абсолютно точно. Именно заради липсата на качества тези хора започват да си приписват някакво величие на отминали времена. Един вид си избиват комплексите чрез себевъзприемане като част от някакъв исторически континуум.
цитирай
8. tsevtanandreev - ДОСТА ТОЧЕН АНАЛИЗ
03.06.2012 21:24
цитирай
9. julianna62 - От мен един + за теб
03.06.2012 22:33
Най накрая едно смислено и конструктивно мнение.
цитирай
10. lidislidis - Харесах размислите за Родината и 'бетер' националистите!
04.06.2012 00:13
Поздрав!
цитирай
11. podvodni - Пич, ти си пълно ку-ку !!! Що за ид...
04.06.2012 00:32
Пич, ти си пълно ку-ку !!! Що за идиотщина да поставяш историческите факти до националистите с бръснати глави?
цитирай
12. gadfly - ...
04.06.2012 00:59
podvodni написа:
Пич, ти си пълно ку-ку !!! Що за идиотщина да поставяш историческите факти до националистите с бръснати глави?


Какво точно имате предвид, уважаеми гусине ?
цитирай
13. hopfen - Ех, сънароднико, сънароднико
04.06.2012 07:02
с тази статия изглеждаш като огледално изображение на тези за които си писал.
Не се засягай, това е моето усещане от първо прочитане, а част от това което искам да ти кажа можеш да го намериш написано от Пенко Банов родом от Банско.
Там има нещичко и за теб...и за мен и за всички нас родени на тази земя наречена България.
Наздраве!
цитирай
14. gadfly - ...
04.06.2012 08:48
hopfen написа:
с тази статия изглеждаш като огледално изображение на тези за които си писал.
Не се засягай, това е моето усещане от първо прочитане, а част от това което искам да ти кажа можеш да го намериш написано от Пенко Банов родом от Банско.
Там има нещичко и за теб...и за мен и за всички нас родени на тази земя наречена България.
Наздраве!


Ако мислиш, че съм щастливият имигрант, на който не му харесва "кочината" Булгаристан, в която нищо не е "подредено" като в "Европата", доста се бъркаш.
цитирай
15. анонимен - Бръкни си с пръст в...
04.06.2012 11:22
Написаното е абсолютна простотия изсмуканата от пръстите ти, пък знае ли човек може и другаде да си смукал нещо на някого си...
От българофили ми е дошло до гушата. Стягай си багажа и се махай свиня такава. Точно вие мразещите и с голямото самочувствие над останалите видиш ли ти "националисти/патриоти" (за теб явно са едно и също) ни докарахте до тука.
цитирай
16. stoineff - националния нихилизм
04.06.2012 11:42
се превърна в някаква мода напоследък. Секви лайнари се изхождат върху името на България. Всяка крайност е смешна и жалка. Разбира се, че ни има благодарение на националното самочувствие и принадлежност - също и историята. Че е велик спор няма. В момента единствена в Европа, която носи същото име от момента на създаването си до днес. Не благодарение на такива като теб. Чудно ми е как пра - дядо ти, който не е турил чалмата, за да запази традициите си и самосъзнанито си, ще приеме плюнките по паметта му..
цитирай
17. darcy - Преди няколко дни бях пуснала подобен постинг
04.06.2012 12:02
който стоя на първа известно време и после изведнъж изчезна. Нямам представа защо го изтриха, не ми е важно, важното е, че хората, които се хвърлиха да обясняват какво е "национализъм" с безумни примери, не си направиха труда да се запитат какво искам да кажа.
Ако си против национализма, значи си родоотстъпник, ако си родоотстъпник, си човек без стойност - общо взето това е, което се казва на всеки, несподелящ шовинистичните виждания на болшинството.
цитирай
18. voulgaros - Първо-----кои ви е казал че вие б...
04.06.2012 12:25
Първо-----кои ви е казал че вие българите==вулгарите сте състояла се и устоичива нация.или че сте въобще нация...едното е латинско натио---другото е гръцко--патриотизмос

ВИЕ СТЕ ЕДНИ СМЕШНИ СЛАВЯНО-ТЮРКИ И 1,5 МИЛИОНА ЦИГАНИ....МПАИ ГАНИОВЦИ...

БЪРЗО ПРИ ВИКИПЕДИА--ДА УЧЕТЕ ТЕРМИНИ,КУЛТУРА И ГРЕКО-РИМСКА КЛАСИЧЕСКА ЦИВИЛИЗАЦИЯ.
цитирай
19. анонимен - относно "ненавиждането" ...
04.06.2012 12:33
не е ли малко пресилено да се 'ненавиждат' хора с различна гледна точка? щото така можем да ненавиждаме и политиците, неграмотните, циганите, турците, инвалидите... в крайна сметка не виждам абсолютно нищо лошо в един умерен национализъм, подплатен с гордост най-малко от факта, че сме една от най-старите държави в Европа. защото, ако човек се загледа и в другите европейски страни има доста факти, които би трябвало да карат местните да свеждат глави, но подобно нещо аз не съм забелязал. всеки обича и държи на собствената си държава, само тук разни псевдоинтелигенти, по псевдоевропйски начин, се опитват да обяснят, колко тъпа и задръстена държава сме, без сами да допринасят с нещо за нейния напредък... щото, ако си мислите, че със словоблудството си помагате по някакъв начин, то ще Ви кажа, че бъркате жестоко... приятен ден :)
цитирай
20. apostapostoloff - Кой ли пък се интересува от
04.06.2012 12:49
личните предпочитания на тоя и оня?!
цитирай
21. balar - всеки има право да следва свободно идеалите си
04.06.2012 13:45
и право на собствено мнение.
цитирай
22. ende - Тия неща не са толкова прости. На...
04.06.2012 13:45
Тия неща не са толкова прости. Национализмът е различен от патриотизма и шовинизма. Само патриотизмът е положително явление, другите две са вредни. Но пример за абсурден и вреден национализъм са фантасмагориите, че в основата на цялата култура са траките, а траките са българи. Национализмът на един наш колега блогер е измежду най-глупавите и смешни неща.
цитирай
23. hopfen - Никъде не споменавам за емигранти...
04.06.2012 15:49
gadfly написа:
hopfen написа:
с тази статия изглеждаш като огледално изображение на тези за които си писал.
Не се засягай, това е моето усещане от първо прочитане, а част от това което искам да ти кажа можеш да го намериш написано от Пенко Банов родом от Банско.
Там има нещичко и за теб...и за мен и за всички нас родени на тази земя наречена България.
Наздраве!


Ако мислиш, че съм щастливият имигрант, на който не му харесва "кочината" Булгаристан, в която нищо не е "подредено" като в "Европата", доста се бъркаш.

и не виждам изобщо да сте си дали труда да прочетете това което съм ви написал, но воля ваша, насила родолюбие и патриотизъм не се насаждат.
Успех в чужбината, сънароднико!
Наздраве!
цитирай
24. gadfly - ...
04.06.2012 22:29
анонимен написа:
Написаното е абсолютна простотия изсмуканата от пръстите ти, пък знае ли човек може и другаде да си смукал нещо на някого си...
От българофили ми е дошло до гушата. Стягай си багажа и се махай свиня такава. Точно вие мразещите и с голямото самочувствие над останалите видиш ли ти "националисти/патриоти" (за теб явно са едно и също) ни докарахте до тука.


Тъй ли ? Аз мисля, че е точно обратното - "за Отечеството" си разбихме страната с две национални катастрофи, пак тъй, "за Татковината" какви ли не простотии не се направиха. Защо не си направиш труда да ми отговориш как "националистите" и "патриотите" правят нещо за тази страна в момента ? Чакам отговор.
цитирай
25. gadfly - ...
04.06.2012 22:34
stoineff написа:
се превърна в някаква мода напоследък. Секви лайнари се изхождат върху името на България. Всяка крайност е смешна и жалка. Разбира се, че ни има благодарение на националното самочувствие и принадлежност - също и историята. Че е велик спор няма. В момента единствена в Европа, която носи същото име от момента на създаването си до днес. Не благодарение на такива като теб. Чудно ми е как пра - дядо ти, който не е турил чалмата, за да запази традициите си и самосъзнанито си, ще приеме плюнките по паметта му..


Изхождат се такива като теб върху името България, използвайки историята й за изтривалка на собствените си фалически и антисоциални комплекси. Това, че има солидно плюене по национализма напоследък не е мода, а е признак, че някои хора най-накрая навлизат в 21 век. Фактът, че ми дъвчеш овехтелия мит за "най-старата държава, запазила името си" (който всъщност е погрешен), доста ме отдалечава от какъвто и да било спор с теб. Ти си викай "турците под ножа", а пък аз ще продължа всъщност да правя нещо за тази страна. Това ти го казва човек, чийто дядовци и прадядовци са участвали във всички войни на тази страна от 1878 до 1945.
цитирай
26. gadfly - ...
04.06.2012 22:42
ende написа:
Тия неща не са толкова прости. Национализмът е различен от патриотизма и шовинизма. Само патриотизмът е положително явление, другите две са вредни. Но пример за абсурден и вреден национализъм са фантасмагориите, че в основата на цялата култура са траките, а траките са българи. Национализмът на един наш колега блогер е измежду най-глупавите и смешни неща.


Аз говоря за българската действителност. А и романтичният национализъм е може би най-великото творение на европейската култура. Идеята да възприемаш народа си като абстрактно понятие, като културно явление и като нещо непреходно и нематериално е съвсем различно от това да се биеш в косматите гърди от кои траки уж произлизаш. Патриотизмът на българите за съжаление е също толкова вреден, колкото и национализма, защото дори той не е искрен, а в много от случаите е просто израз на комплекси и/или поза.
цитирай
27. gadfly - ...
04.06.2012 22:44
hopfen написа:

и не виждам изобщо да сте си дали труда да прочетете това което съм ви написал, но воля ваша, насила родолюбие и патриотизъм не се насаждат.
Успех в чужбината, сънароднико!
Наздраве!


Просто ме удари впечатлението, че ме възприемаш като заминал в чужбина хейтър, който храни от крепостта на финансовите си облаги, и споделих, че това не е така. И не съм в чужбината. Аз съм роден там и дойдох тук.
цитирай
28. atila - Радвам се, че не съм сам на фронта, срещу национал-шовинизма, и т.н. канибалски национализъм...
04.06.2012 23:47
Явно че не съм сам във разсъжденията си относно за национализма. Бил си и от другата страна на барикадата, и добре знам какво ги подгрява тези т.н. националисти.

Е аз се определям на родолюбец. Човек обичащ родът си. Семейството си, приятелите си, родината си, но не и държавата си. А защо не обичам държавата в която съм роден и отраснал, лично мой си причини има за да е така.

Мислел съм си до сега че съм сам във разсъжденията ми за национализма, но както виждам че не съм сам, и имам чувството че заглавната публикация аз съм я писал.

И авторе. Извинявай батьо че не ти пропуснах коментарът ти за жертвите на Тянънмън на днешната дата, но е страшно грозно да се подиграваш на жертвите на комунизма по китайски, независимо какви подбуди те водят в убежденията ти.

Но честно казано, тук те подкрепям на 100% относно за национализма, и ако ми позволиш, бих искал да го публикувам в моят блог тази публикация, подавайки инфо за страницата ти в блога.

Макар и да имам някой леки забележки спрямо блогът ти, със много от публикациите ти съм съгласен, и може да се каже че ги споделям като убеждение...
цитирай
29. gadfly - ...
05.06.2012 12:08
atila написа:
Явно че не съм сам във разсъжденията си относно за национализма. Бил си и от другата страна на барикадата, и добре знам какво ги подгрява тези т.н. националисти.

Е аз се определям на родолюбец. Човек обичащ родът си. Семейството си, приятелите си, родината си, но не и държавата си. А защо не обичам държавата в която съм роден и отраснал, лично мой си причини има за да е така.

Мислел съм си до сега че съм сам във разсъжденията ми за национализма, но както виждам че не съм сам, и имам чувството че заглавната публикация аз съм я писал.

И авторе. Извинявай батьо че не ти пропуснах коментарът ти за жертвите на Тянънмън на днешната дата, но е страшно грозно да се подиграваш на жертвите на комунизма по китайски, независимо какви подбуди те водят в убежденията ти.

Но честно казано, тук те подкрепям на 100% относно за национализма, и ако ми позволиш, бих искал да го публикувам в моят блог тази публикация, подавайки инфо за страницата ти в блога.

Макар и да имам някой леки забележки спрямо блогът ти, със много от публикациите ти съм съгласен, и може да се каже че ги споделям като убеждение...


Е, радвам се, че има хора, които разбират какво точно имам предвид. Наистина тези хора са ми много по-неприятни от другите, които седят вкъщи и са съгласни с всичко, което им струпват отгоре. Защото такива хора има по цял свят, и аз лично не ги виня - нормално е човек да го е страх да промени начина си на живот. Но уж-родолюбците са в пъти по-вредни, защото те друга истина, освен своята, не приемат, и както darcy по-горе каза - всеки не като тях е "родоотстъпник". Ами гнусно е.

Иначе за протестите на Тянанмън мнението ми е същото като за протестите в Сирия, Либия, Бахрейн и въобще навсякъде другаде. Такива масови "революции" НИКОГА не са докарвали демокрация, а само са отслабвали въпросната държава, от което се възползват други, по-мощни страни. Цяла Африка е пример за това.

Иначе си свободен да цитираш каквото искаш от блога ми, само слагай линк някъде. :
цитирай
30. atila - Комунягите определено не са взел властта в Китай с избори...
06.06.2012 15:59
Все пак не забравяй в Китай ККП как е взела властта, определено не е било с демократични средства, и не е със избори, а точно с подобни бунтове и въстания.
цитирай
31. gadfly - ...
11.06.2012 22:22
atila написа:
Все пак не забравяй в Китай ККП как е взела властта, определено не е било с демократични средства, и не е със избори, а точно с подобни бунтове и въстания.


Именно де - с бунтове и въстания нищо не се постига, ако нямаш идеология. Свободата не е идеология.
цитирай
32. анонимен - П. Василев
10.07.2012 10:44
gadfly, Мак Дак, патока Доналт или който и да си, добре написано за предател. Националист преди всичко звучи гордо, националист може да се нарече всеки който ако не друго има желание да помогне на страната си. Ти за коя страна воюваш? Под тази каска остана ли нещо българско и родно? Жалко.....
цитирай
33. gadfly - gadfly, Мак Дак, патока Доналт или ...
11.08.2012 00:49
анонимен написа:
gadfly, Мак Дак, патока Доналт или който и да си, добре написано за предател. Националист преди всичко звучи гордо, националист може да се нарече всеки който ако не друго има желание да помогне на страната си. Ти за коя страна воюваш? Под тази каска остана ли нещо българско и родно? Жалко.....


Национализмът е идеология на комплексираните, а тези, които искат да правят нещо за страната си, просто го правят. А не си слагат националния герб на гръбчето и не водят прабългарски орди из блоговете.
цитирай
34. aristotelis - Империя на националните катастрофи. Един реален поглед към Българската история!
15.05.2013 22:24
Българите винаги обичат да се изкарват онеправдани, прецакани, а не рядко и преебани. Преебани най вече от историята и от своите съседи. Характерна за българското национално мислене е идеята, че винаги трябва да има някой виновен и, че този някой определено не сме ние. И така вече 132г. българският народ сипе хули, псувни и проклятия към всички свои съседи и към света като цяло, за техния масонски заговор да се ликвидира славният български народ.
Историята ни е изпъстрена със заблуди за несъкрушимата българска армия и за излъганите надежди на цял един народ. Разбира се, ние никога не сме виновни. Храбреци и герои, които са излъгани от подлите и безчестни съседи, а дори и да се опитаме да критикуваме собствените си недостатъци, писатели и историци рисуват образа на един наивен, як балканджия, който наритва всички задници, но накрая се оказва надхитрен и измамен.
Какво излиза – сърби, гърци, румънци и турци са виновни, че са защитавали националните си интереси (които са пълно противоположни на нашите) и са ни прекарали! Безсрамници! Боклуци! Как не ги е срам!?! От къде на къде ще извличат полза за себе си, вместо да ни оставят да оберем всичко което искаме и да ги прекараме!?!?! Ами онези двулични копелдаци руснаците? Хем ни освобождават, хем след това искат пак да ни заробят, а когато не им се връзваме, ни преебават и започват да подкрепят сърбите! Те са виновни! Трябваше да ни спасят! Трябваше да преебат цялата си световна политика, за да измъкнат малката ни държава от блатото на собствената й глупост! Длъжни бяха! Длъжни! Нали? Дали?
Истината е че никой никога не е бил длъжен на България. В политиката, в истинската политика, няма дългове! Има само оползотворени шансове и пропуснати възможности. Трябва да успееш на всяка цена, най-често, като забиваш ножове в гърбовете на братята си и чукаш жените на враговете! Това не е мач между Левски и ЦСКА където единия печели, а другия е морален победител. В историята и в политиката, а и в живота въобще, няма морални победители, защото няма морал. Печелят тези, които умеят да превръщат възможностите в успехи. За съжаление, след освобождението си, българите никога не са имали тази чудодейна способност. Ние сме може би единствената държава в света, която за последните 100 години не е реализирала нито една възможност като хората и въпреки това все още съществува. И ако това не е повод да се гордеем! Слепи сме да видим че историята ни дава шансове отново и отново, за да се опитаме! Шансове, които много други държави и народи не са получавали. Коя е тази държава, кой е този народ, който губи последователно в рамките на по-малко от 50 години една локална и 2 световни войни, а след това излиза с повече територия от тях, отколкото е имал преди това? Мисля, че няма други такива. Но ето ние стенем и страдаме. Национална катастрофа! И не една, а цели две! И може би националните ни катастрофи наистина са две, но те не са през 1913 и 1919, а по-скоро през 1944 и след 1989г. Но никой няма да посочи последните две години, понеже за тях и особено за това, което се случва след втората сме си виновни самите ние. А това не е изгодно за един народ на светци и невинни, които всякога са били брутално изнасилвани от някой чужд, външен враг.
И нека не се чудим че идеята за външния враг е толкова популярна и до днес. Това е така, защото тя не ни е „насадена” от комунизма (който сега всички сочим с пръст и обвиняваме за всичко), а присъства от Освобождението, ако не и от по-рано! Защото дълбоко в душата на българина е залегнал принципът, че „другите са ни виновни”. И ето че Балканските войни и Първата Световна война ни дават идеалния повод да си изплакнем ръцете в кристалната вода и да кажем- „ние сме пас, спечелихме всички битки, но вие все пак ни преебахте с помощта на Великите сили”. И така злите турци, гърци, сърби и румънци са ни виновни….Чудя се, сега, докато пиша тези редове, дали сме ги мразили защото са ни надхитрили или защото сме им завиждали, че те са се рашилили с доста а ние – със съвсем малко…. до колкото познавам българите, най-вероятно е и заради двете неща….
Но истината е малко по различна…истината е, че тези псевдонационални катастрофи са просто едно нескопосано управдание за тиняка, в който живеем в момента. Те са жалък опит на българина, да оправдае собствената си политическа неграмотност и дипломатическа импотентност. Истината е, че този народ винаги е бил, е и ще бъде анално обругаван най-вече от своите. Защото преди 132, преди 100, преди 90, преди 50, преди 30, преди 20 години, та чак до сега, некадърното политическо управление в България е било, е и вероятно ще бъде единствената причина за политическото, икономическото и дипломатическото фиаско на България. Защото нека не се лъжем, ние сме една държава-неудачник. И за това сме си виновни само ние! Никой друг! Защото и други са били прецаквани, и други са били ограбвани, и други са били преебавани…но само ние българите вече почти 100 живеем по инерция в състояние на постоянно безтегловно, анално проникване и нямаме нито волята, нито желанието да направим нещо по въпроса. Раните понесени от „националните катастрофи” съвсем не са нелечими. Големият Съюзнически вибратор, който ни е бил набит брутално през 1919, е набит и на Германия и на СССР, с доста по сериозна сила и на доста по-голяма дълбочина. До 1933г., обаче, те и двете са протегнали ръка и са го извадили. България също е можела да го стисне, да скръцне със зъби и да го извади от отзад. Нямало е никой да ни спре…но ние не сме го направили. Били сме заети да търсим виновни и да се чудим как сме били толкова преебани. За съжаление, Втората световна война и последвалата я вече ИСТИНСКА НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА забиват този вибратор още по дълбоко в родния български гъз. Най-верният питомец на СССР дори и не помисля да извади вибратора. На Партията Столетница и на нейните членове, им се е харесвало да гледат как Големия Червен Брат натиска и натиска вибратора, а България се гърчи ли гърчи. Така минали 45 години и българите окончателно привикнали с този вибратор. Светът също свикна да ни гледа нагъзени и покорни, чакащи поредната порция анален секс. И докато ние се възприемаме като олигавена, разкрачена проститутка, светът също ще ни възприема така. За това България никога няма да се оправи, докато сама не извади вибратора. Защото в света на пропуснатите и реализираните възможности, когато един е паднал по корем със забит в гъза вибратор, другите няма да му го извадят и да му помогнат да стане….НЕ! ТЕ ЩЕ ГО НАБИВАТ ОЩЕ ПО-НАВЪТРЕ!!!!

Няколко думи за всички националисти, които ще прочетат това:

Да се разглежда процеса на национално обединение по етапно (до май 1913г., после до юли 1913г. а след това до ноември 1919г.) е погрешно. Това е един общ процес, в който България влиза с площ от 96 000км2и илиза с площ 103 000км2. Къде е катастрофата??? В добавка, след Втората Световна война, която също губим, получаваме още 7 000 км2 и достигаме до днешния размер на страната! За справка, само за последните 20 години, Сърбия се е свила 3 пъти!!! Ето това е Национална катастрофа! Или пък Турция, която от над 1 400 000 км2 преди Първата Световна война се е свила до по-малко от 500 000 км2 веднага след войната! България НИКОГА не е преживявала подобен шок и по-добре, иначе трябваше да сме се самоубили групово, село по село, град по град…. Време е вече да забравим за онази Санстефанска химера, която ни е наложена от имперската руска политика. Време е да разберем, че никой никога не е искал да освободи България в Санстефанските граници! Русия е използвала това дипломатическо оръжие преди 132 години, а ето че то дава ефект и до ден днешен…. Нека първо се оправим с това, което имаме, пък после да искаме Македония, Северна Добруджа, Беломорието и Западните Покрайнини…
цитирай
35. shtaparov - За да ненавиждаш Българските...
23.08.2016 17:30
За да ненавиждаш Българските "националисти" (по-точно: ПАТРИОТИ и РОДОЛЮБЦИ) има една съвсем елементарна причина- ти просто не си Българин и не е нужно да хабиш време за цяла статия,за да обясняваш това. Всеки случай тъкмо Българските "националисти"- онези,които те дразнят- бяха съюзници на вашия Адолф и го подкрепиха точно защото му бяха благодарни,че чу жалните стонове на нашите поробени събратя оттатък границата. Ако в 1941 г. България не се управляваше от "националисти" (ПАТРИОТИ) а от хора като сегашните,вашият Хитлер щеше дълго да мечтае да дочака нашата помощ,но никога нямаше да я дочака! Теб като че ли тъкмо "помощта",която оказахме на Хитлер най-много те дразни,а??? Да не би да си от онези предатели с немски имена,които громяха Германия в 1945 г. като Айзенхауер,Айнщайн,Труман,Опенхаймер и пр.? Кажи си честно- ние не сме лоши,но не гарантираме че ще те разберем.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gadfly
Категория: Политика
Прочетен: 239464
Постинги: 28
Коментари: 164
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031